הוספת איש צוות למערכת DOCS
למערכת ריווחית DOCS יש שני צדדים - צד המייצג (לשכת השירות) וצד הלקוח
הלקוח מקבל אפליקציה וגישה מוגבלת רק להעברת מסמכים, בעוד שבצד המייצג יש מערכת ניהול שלמה המאפשרת לקלוט ולנהל את מסמכי הלקוח ולייצר פקודות יומן אוטומטיות במערכת הנהלת החשבונות לעבודה קלה ומהירה.
על מנת לאפשר גישה לעובדי המשרד למערכת הניהול יש צורך להקים איש צוות במערכת.
במסך הבית לחצו על סימן הלוגו שלכם בצידו השמאלי עליון של המסך ובחרו - "הגדרות ארגון":