• נקה סינון

ביטול שיק שהתקבל מלקוח

ישנם מספר מקרים בהם נראה לבטל שיק:

  1. אם מדובר על שיק של קבלה מלאה, ניתן לבטלה - צפו במדריך "ביטול קבלה"
  2. ביטול של שיק אחד מתוך מספר שיקים בקבלה. במידה והשיק לא הופקד בתוכנה, ניתן למצוא אותו בתפריט התוכנה בלשונית "קופה" תחת "הפקדות".
    לאחר איתור השיק, סמנו אותו ב-√ ובצעו הפקדה חזרה ללקוח (ביחרו את הלקוח בשדה "לכבוד"). כך מתבטלת פעולת קבלת השיק.
  3. כאשר השיק הופקד בתוכנה - יש להפיק קבלה לבנק אליו הפקדתם את השיק (עם כל פרטי השיק המקוריים), כך, השיק יחזור אל הקופה במערכת (תחת תפריט קופה - הפקדות).
    כעת, איתרו את השיק וסמנו את ב-√ ובצעו הפקדה חזרה ללקוח. כך מתבטלת פעולת קבלת השיק

האם מאמר זה סייע לך?

לא

מנהלי התוכן שלנו ישמחו לשמוע. תודה על הפידבק!

נשמח אם תוכלו להסביר לנו למה זה לא עזר?

תודה על העזרה, בזכותך אנחנו נשפר את המדריך

Mask Group-3

צרו קשר

יש לכם שאלה? אנחנו כאן בשבילכם.
השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.

Mask Group-3

הודעתך נשלחה תודה

ניצור איתך קשר בהקדם