ביטול שיק שהתקבל מלקוח
ישנם מספר מקרים בהם נראה לבטל שיק:
- אם מדובר על שיק של קבלה מלאה, ניתן לבטלה - צפו במדריך "ביטול קבלה"
- ביטול של שיק אחד מתוך מספר שיקים בקבלה. במידה והשיק לא הופקד בתוכנה, ניתן למצוא אותו בתפריט התוכנה בלשונית "קופה" תחת "הפקדות".
לאחר איתור השיק, סמנו אותו ב-√ ובצעו הפקדה חזרה ללקוח (ביחרו את הלקוח בשדה "לכבוד"). כך מתבטלת פעולת קבלת השיק. - כאשר השיק הופקד בתוכנה - יש להפיק קבלה לבנק אליו הפקדתם את השיק (עם כל פרטי השיק המקוריים), כך, השיק יחזור אל הקופה במערכת (תחת תפריט קופה - הפקדות).
כעת, איתרו את השיק וסמנו את ב-√ ובצעו הפקדה חזרה ללקוח. כך מתבטלת פעולת קבלת השיק