ביטול שיקים / צ'קים

ישנם מספר מקרים:

  1. אם מדובר על שיק של קבלה מלאה, ניתן לבטלה - צפו במדריך "ביטול קבלה"
  2. ביטול של שיק אחד מתוך מספר שיקים בקבלה. במידה והשיק לא הופקד בתוכנה, ניתן למצוא אותו בתפריט התוכנה בלשונית "קופה" תחת "הפקדות".
    לאחר איתור השיק, סמנו אותו ב-√ ובצעו הפקדה חזרה ללקוח (ביחרו את הלקוח בשדה "לכבוד"). כך מתבטלת פעולת קבלת השיק.
  3. כאשר השיק הופרד בתוכנה - יש להפיק קבלה לבנק אליו הפקדתם את השיק (עם כל פרטי השיק המקוריים), כך, השיק יחזור אל הקופה במערכת (תחת תפריט קופה - הפקדות).
    כעת, איתרו את השיק וסמנו את ב-√ ובצעו הפקדה חזרה ללקוח. כך מתבטלת פעולת קבלת השיק
Mask Group

צרו קשר

יש לכם שאלה? אנחנו כאן בשבילכם.
השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.

Mask Group

    הודעתך נשלחה תודה

    ניצור איתך קשר בהקדם