מודול ניהול תקציב
מודול ניהול תקציב מאפשר לבית העסק להגדיר תקציב עבור כל אחד מסעיפי הרווח והפסד (הוצאות והכנסות) ולמדוד את יעדי הביצוע בפועל. התקציב מהווה כלי ניהולי חשוב ומאפשר לאתר סטיות מיעדי העסק.
ניהול תקציב בעסק מאפשר לתכנן את הפעילות העסקית ולהציב יעדים מדידים, לשפר את רווחיות העסק ושליטה בהוצאות ובהכנסות העסק.
כעת נעבור על שלבי העבודה עם מודול תקציב
שלב 1 - הגדרת תקציב:
לאחר שהוחלטו יעדי התקציב לעסק, יש לקלוט את היעדים בריווחית.
בבתפריט התוכנה לחצו על לשונית "דוחות" ובחרו "קליטת תקציב".