ניהול חשבונות בענן

כך תגבו את העסק שלכם באמצעות ניהול חשבונות בענן

15.03.2022

יערה, בת 40 מאזור המרכז, היא בעלת חנות בוטיק לאופנה. עם פרוץ משבר הקורונה, נאלצה גם יערה לסגור את החנות שלה – כמו רבים אחרים. “למזלי, זמן קצר לפני כן, בניתי אתר מסחר לחנות – כך שהמכירות המשיכו באונליין, והפעילות לא נעצרה לגמרי”, היא מספרת. “בנוסף, מאחר שמערכת הניהול של העסק, כולל הנהלת חשבונות, היא בענן – יכולתי להמשיך לתפעל את העסק כמו בימי שגרה, לעקוב אחרי המכירות ולראות בכל רגע מה המצב”.

לדבריו, המגמה של המעבר לניהול התוכנות של העסק על גבי הענן, התחילה כבר לפני כעשור ומאז רק צוברת תאוצה. “זה חלק מהאבולוציה הטבעית, בדיוק כמו שעברנו מניהול חשבונות בפנקסי נייר לשימוש בתוכנות מחשב, בעשור השלישי של המאה ה-21 כמעט כולם מבינים את החשיבות של ניהול חשבונות בענן”, הוא אומר.

“משלמים רק על מה שצריכים”

ריווחית, שהוקמה ב-1999 וסיפקה תוכנות לניהול חשבונות, שינתה מאז הקמתה את התחום.
עד הקמתה נאלצו עסקים לשלם סכום עצום עבור רכישת התוכנה וגם דמי שירות שנתיים לשימוש בה. ריווחית עברה לשיטת תמחור שבה השירות הוא התוכנה (SAAS – (Software as a Service ובכך הוזילה מאוד את העלות ואיפשרה גם לעסקים קטנים יותר להתקדם למערכת ממוחשבת.

“רבים מהמסלולים שלנו לבעלי עסקים וחברות הם לפי מדרגות – כך שהלקוחות משלמים רק לפי מה שהם צריכים, ללא התחייבות מראש והמחירים תמיד אטרקטיביים – בחלק מהשירותים מדובר על מנוי שנתי ובחלק על מנוי חודשי”, מסביר שפירא.

היום, נהנית החברה מעשרות אלפי בעלי עסקים שמשתמשים בשירותים שלה על בסיס קבוע ומקבלים מספק אחד, את כל שירותי הנהלת החשבונות, סליקה, קופה רושמת, חשבוניות, מערכת שכר ועוד. “אנחנו רואים בלקוחות שלנו שותפים לדרך – ורוצים שהם יגדלו יחד איתנו”, אומר שפירא. “לכן, פיתחנו עם השנים מגוון פתרונות לכל צורך בעסק, בין אם מדובר בעסק קטן בתחילת דרכו, או בעסק ותיק וגדול יותר”.

“הענן מאפשר גיבוי מלא ואוטומיזציה”

אחד השירותים הפופולריים שמספקת החברה, הוא “ריווחית אונליין” – תוכנה המאפשרת לבצע הנהלת חשבונות חד-צידית וכפולה בענן. “ניהול חשבונות בענן עונה על צרכים חיוניים של כל בעל עסק”, מסביר שפירא. “הענן מאפשר גיבוי מלא של הפעילות, נגישות למידע באופן קבוע 24 שעות ביממה מכל מקום ומאפשר גם אוטומיזציה של התהליכים.

“לדוגמה, לקוח שיש לו אתר מכירה אינטרנטי, יודע, שעם שילוב מספר מערכות מבית ריווחית, הוא מקבל אוטומציה מלאה: לאחר רכישה באתר על ידי מערכת ICREDIT, מתבצעת אוטומטית, גם שליחת חשבונית דיגיטלית ללקוח על ידי מערכת “חשבונית אונליין”, גריעה מהמלאי ורישום בספרים ועדכון דוח המע”מ במערכת ‘ריווחית אונליין’ – בעל העסק לא צריך לעשות כלום, הכל קורה באופן אוטומטי ומסתנכרן באופן מלא.

בנוסף, בגלל שאנחנו יודעים לספק מעטפת שלמה של כל השירותים, במידה ויש תקלה, אין צורך לחפש את הספק ולהיכנס למלחמת אחריות כפי שקורה לא מעט פעמים בתחום הזה – אנחנו אחראים על הכל, מגבים את הכל ומספקים שקט נפשי לבעלי עסקים”.

“רואי החשבון מקבלים גישה חינם”

בריווחית הבינו, שעל מנת להפוך את התהליך לקל עוד יותר, צריך לחבר גם את רואי החשבון של העסק לשירות. “החלטנו להעניק לרואה החשבון של כל עסק שעובד איתנו בריווחית אונליין, גישה חופשית וחינמית לחשבון הלקוח. כך, הם רואים בזמן אמת את כל מה שמתרחש בעסק, אין צורך ‘לנדנד’ ללקוח כדי שיעביר להם מידע והעבודה מתייעלת”.

“אנחנו עובדים קשה כדי להיות בחזית החדשנות בתחום הנהלת החשבונות וניהול העסק”, אומר שפירא ומסכם: “המטרה שלנו היא להקל על עסקים בתחילת דרכם ולהיות לצידם כשהם גדלים ומתרחבים. יש לנו את כל התוכנות המתקדמות והחדשניות בתחום כדי לתמוך בכך”.

Mask Group-3

צרו קשר

יש לכם שאלה? אנחנו כאן בשבילכם.
השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.

Mask Group-3

הודעתך נשלחה תודה

ניצור איתך קשר בהקדם