תראו, ניהול משימות עם תוכנת אקסל זו לגמרי אפשרות. אפשרות מוגבלת, אך אפשרות. אבל בינינו, להשתמש בקבצי אקסל לצורך ניהול משימות עבור עסק או חברה בעידן הדיגיטלי זה כמו לשמור נתונים על דיסקט בזמן שיש לנו טכנולוגיית ענן. 
האופן שבו הצוותים עובדים משתנה אף הוא. העבודה כיום היא מקוונת והיברידית, ולפחות חלק מהעובדים עובדים חלק מהזמן גם מהבית. גם משבר האקלים וההתחממות הגלובלית משפיעים, ויש הסכמה די נרחבת בציבור שמוטב להשאיר את דפי הפנקסים, המחברות והתזכורות על העץ, ולעבור אל מערכת ניהול משימות אקולוגית יותר.
קשה מאוד לנהל משימות מרובות על גבי אקסל או פתקים, ולמעשה היום גם ממש לא צריך. אפשר להתחבר אל מערכת ניהול משימות ייעודית לעסק, לארגון או לחברה. כאשר הייחודיות של מערכות אלו הוא שהן מעניקות לבעלי עסקים גמישות, אוטומציה ולא פחות חשוב מכך, הן מספקות לבעלי עסקים, כמוכם, שליטה, בהירות, סדר וארגון, בסביבה שיכולה להפוך בתוך שניות – לכאוטית. 

מערכת ניהול משימות לעסק מאפשרת מעקב אחר הזמן ובמקביל היא גם חוסכת זמן. המערכת משמשת כלי יעיל, אמין ומהימן בידי בעלי עסקים שעוזר לעמוד בלוחות הזמנים. ואם מוסיפים לכך את העובדה שהמערכת ממוחשבת, אוטומטית ואינה דורשת מגע יד אדם, הרי שהיא גם מפנה המון זמן לבעלי עסקים ולעובדיהם. מערכת שכזו מפנה גם לא מעט מקום במשרד. הניירת הופכת למסמכים דיגיטליים, הארכיון לתיקייה במחשב והריצות התכופות לדואר מוחלפות באחת במיילים והודעות וואטסאפ. 

לא תתפלאו לקרוא על כך בוודאי, אך מערכת ניהול משימות לעסק עוזרת גם בניהול…משימות! היא מספקת תמונת מצב עדכנית, בזמן אמת, על מצב ההתקדמות של עובדים במטלות, היא מסייעת ללמוד על איכות המשימות והביצועים, לתעדף משימות, לפקח ולתקשר עם עובדים בנוגע למטלות וממקדת את בעלי העסקים במהות, לא משנה כמה הסחות דעת יש מסביב. 

יש לכם יותר מלקוח אחד? אתם צריכים מערכת ניהול משימות לעסק שלכם

אם יש לכם יותר מלקוח אחד, אם יש לכם לפחות עובד אחד ואם אתם מוכרים יותר ממוצר אחד – אז אתם צריכים מערכת מקוונת, אחידה ואוטומטית לניהול משימות. מערכות ניהול משימות חולשות על מכלול ההיבטים של העסק והן הופכות את כל לוגיסטיקת הניהול להרבה יותר קלה, נוחה, מהירה וחסכונית.

ניהול משימות במחלקת שירות לקוחות הרבה יותר קל כשיש לכם מערכת ממוחשבת. מערכת ניהול משימות מתעדת פניות של לקוחות, מסייעת בטיפול בלקוחות, מאפשרת עדכון וניהול פרטי הקשר של הלקוחות, משמשת יומן לפגישות עם לקוחות ומספקת גם חיוי של לקוחות.

ניהול משימות חשבונאיות הרבה יותר פשוט כאשר עובדים עם מערכת מקוונת.תוכנה לניהול עסק מספקת מענה לרוב הצרכים החשבונאיים השוטפים של העסק. ניתן בעזרתה להפוך פעולות ותהליכים ידניים לאוטומטיים וכך גם לחסוך זמן, הרבה מאוד זמן. במערכת ניהול משימות מתקדמת תוכלו להפיק באופן אוטומטי חשבוניות מס וקבלות חתומות דיגיטלית, תעודות משלוח, הזמנות, הצעות מחיר, תעודות החזרה, זיכויים, לנהל תקציב, מאזנים, שכר, דוחות ועוד. בנוסף, באותה מערכת תוכלו לנהל קופה רושמת ומסופונים, לרבות מסופונים ניידים.

מערכת ניהול משימות הופכת את ניהול ההון האנושי בעסק להרבה יותר נוח. בממשק אחד ואחיד  אפשר לעקוב אחר עובדים כמו גם אחר תהליכי עבודה. ניתן לנהל את מערכת היחסים עם העובדים דרך המערכת, את התקשורת איתם, את קריאות השירות, לצפות במיילים, לעקוב אחר התקדמותם במשימות ופרויקטים ועוד.

השליטה בהיבטים הלוגיסטיים של העסק גדלה כשיש מערכת ניהול משימות. ניהול מחסן, רכש ומלאי דורשים ריכוז וקשב, וזה אתגר של ממש לנהל את הלוגיסטיקה העסקית בקלסר או במחברת. עם תוכנת ניהול משימות ניתן לקבל שליטה מהודקת ומדויקת יותר על היבטים לוגיסטיים חשובים, ביניהם: קליטת מלאי, ניהול ומעקב רכש, הזמנות מספקים, העברות בין מחסנים ועוד, והכול בממשק ידידותי למשתמש ואינטואיטיבי.

עם מערכת ניהול משימות מבית ריווחית כל משימה אפשרית!

אם אתם מוכנים להיפרד מגיליונות אקסל, לוחות שנה, פנקסים, ארכיונים ופתקים ושואפים להצעיד את העסק שלכם לעידן הדיגיטלי, מערכת ניהול משימות מבית ריווחית היא הפתרון האידיאלי עבורכם. המערכת פותחה במיוחד עבור בעלי עסקים בעידן החדש, והיא הופכת כל משימה מורכבת, משעממת או שגרתית לאוטומטית ואפשרית.

Mask Group-3

צרו קשר

יש לכם שאלה? אנחנו כאן בשבילכם.
השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.

Mask Group-3

הודעתך נשלחה תודה

ניצור איתך קשר בהקדם