הנהלת חשבונות דיגיטלית היא לא איזה שינוי קוסמטי מינורי, היא מהפכה טקטונית המשנה מקצה לקצה את הניהול הפיננסי של עסקים, תאגידים וחברות בארץ ובכל רחבי העולם. זוכרים את הדימוי הישן של רואה החשבון מפעם? זה עם כובע חצי-מצחייה ירוק שקוף, “חותלות” על השרוולים, משקפיים גדולים, רכון על שולחן, מוקף בערמות על גבי ערמות של נייר, מתקתק על מכונת חישוב עתיקה?

ובכן, הנהלת חשבונות של היום רחוקה שנות אור מהדימוי הארכאי של פעם. כיום היא הייטק, היא כרוכה בניתוח נתונים ותפעול מערכות ותוכנות מתקדמות. רואי החשבון של היום חמושים במקלדות ומסכים גדולים, נשענים על אוטומציה, טכנולוגיות בינה מלאכותית ולמידת מכונה. ואת המשימות המתישות שבעלי עסקים נהגו לעשות באופן שגרתי כמו התאמה ידנית של דפי בנק, מאזנים והזנת פקודות יומן החליפו פלטפורמות חשבונאות דיגיטליות המצוידות ביכולות אנליטיות חכמות המספקות לבעלי עסקים דוחות וממשקים מלאי תובנות.

מעבר מחשבונאות מסורתית ידנית, אנושית ומבוססת נייר אל הנהלת חשבונות דיגיטלית מזכירה את המעבר מכרכרות רתומות לסוסים – לרכבים. זוהי קפיצה קוונטית ביעילות, בדיוק החשבונאי וביכולת לקבל החלטות אסטרטגיות. נהנים ממנה רואי חשבון כמובן, אבל גם בעלי עסקים ומנהלי חברות, סמנכ”לי כספים, חשבי שכר וכל מי שעוסק בתהליכים חשבונאיים עסקיים. פיתוח של מערכות מתקדמות להנהלת חשבונות דיגיטלית הופכות משימות שגרתיות לאוטומטיות, מאפשרות לנתח כמויות אדירות של נתונים בשניות ומספקות תובנות מבוססות-נתונים בזמן אמת. כמו שאמר ביל גייטס: “טכנולוגיית המידע והעסקים הופכים להיות שזורים זה בזה באופן בלתי נפרד. אני לא חושב שמישהו יכול לדבר בצורה משמעותית על אחד מבלי לדבר על השני”. והנהלת חשבונות דיגיטלית היא התגלמות של שילוב זה.

רוצים להנות גם מאוטומציות וממשקים מתקדמים?
הצטרפו לחודש ניסיון חינם בריווחית – מערכת ניהול עסק והנהלת חשבונות דיגיטלית

הנהלת חשבונות דיגיטלית

תראו כמה יתרונות הנהלת חשבונות דיגיטלית הביאה עימה

הנהלת חשבונות דיגיטלית מציגה כמה יתרונות בולטים לבעלי עסקים:

  • דיוק ואמינות – הנהלת חשבונות דיגיטלית ממזערת את הסיכון שבטעויות אנוש. מערכות ממוחשבות אוטומטיות מבטיחות שהנתונים מתועדים באופן מדויק, מעובדים בעקביות, מאוחסנים בבטחה, נשמרים היטב וניתנים לשליפה מהירה. זה מצמצם אי התאמות ומשפר את מהימנות המידע הפיננסי. דיוק ואמינות חשובים במיוחד לביקורת, הגשת דוחות, מאזנים ועוד.
  • יעילות משופרת – אחד היתרונות הבולטים במעבר אל הנהלת חשבונות דיגיטלית הוא הגידול ביעילות ובפרודוקטיביות. האוטומציה מפחיתה בעד 50% את הזמן שעד עכשיו הושקע במשימות שגרתיות החוזרות על עצמן כמו הזנות נתונים וביצוע התאמות ומאפשרת להתמקד בפעילות עסקית אסטרטגית.
  • חיסכון – אוטומציה של משימות שגרתיות והפחתת הצורך באחסון פיזי של שרתים, קלסרים וניירת יכולים להוביל לחיסכון אדיר בעליות. חברות המאמצות הנהלת חשבונות דיגיטלית יכולות להפחית עלויות חשבונאיות בשיעור של עד כ-30%. מחשוב ענן במערכות העסקיות שלנו בריווחית לדוגמה מאפשר אחסון נתונים פיננסים, משפר את הנגישות ואת יכולת השיתוף בין משתמשים וגם מפנה מקום במשרד שהיה פעם שמור לשרתים. עם טכנולוגיית ענן מספר משתמשים יכולים לעבוד בו זמנית באותה המערכת על אותם הנתונים וכך לייעל את זרימת העבודה.
  • תובנות עסקיות בזמן אמת – בעידן שבו נתונים הם הנפט החדש, הנהלת חשבונות דיגיטלית היא בית הזיקוק, שהופך מידע גולמי לתובנות. באמצעות הנהלת חשבונות דיגיטלית נתונים פיננסים סופר-חשובים זמינים לבעלי עסקים וחברות בזמן אמת. זה מאפשר קבלת החלטות מהירה אך עם זאת מושכלת ומונעת נתונים ולהגיב לתנאי השוק המשתנים בצורה יעילה. ניתן לראות בכל עת מצבים של גירעונות וליישם תוכנית הבראה. ולהיפך – ניתן לראות תזרים חיובי ולנתב את ההון הפנוי להשקעות נבונות. כמו כן, העובדה שהנהלת חשבונות דיגיטלית נמצאת בענן, מאפשרת לבעלי התפקידים גישה לדוחות פיננסים מכל מקום ובכל זמן ומספקות תמונת מצב מלאה על המצב הפיננסי של החברה כל העת. במערכת הנהלת חשבונות דיגיטלית מבית ריווחית למשל תוכלו להפיק בלחיצת כפתור מגוון דוחות שימושיים, ביניהם: דוח ריכוז יתרות, רווח והפסד, דוח ריכוז מכירות, דוח ספר קופה, דוח מכירות לפי פריטים, דוח יתרות כרטיסים ועוד ועוד.
  • אבטחה ותאימות – מערכת הנהלת חשבונות דיגיטלית כמו תוכנת הנהלת חשבונות שלנו בריווחית  מציעה גם אבטחה משופרת הכוללת הצפנה, גיבוי מלא ושכבות הגנה מפני מגוון איומים. בנוסף, המערכת מתעדכנת תדיר, עומדת בדרישות הרגולטוריות ומבטיחה שבעלי עסקים יפעלו בהתאמה מלאה לתקנות הפיננסיות והחוקיות המשתנות.
  • ידידותיות לסביבה – הנהלת חשבונות דיגיטלית היא הבחירה של חברות ועסקים המודעים לסביבה. את הררי הניירות והקלסרים מחליפה תוכנה נוחה, ששומרת, מאחסנת ומגבה את כל המסמכים החשבונאיים בענן. ואפליקציות כמו אפליקציית ריווחית DOCS שלנו בריווחית מאפשרות הנהלת חשבונות ללא נייר – קרי: סריקה ושליחה אונליין מרחוק של קבלות וחשבוניות ישירות למערכת של רואה החשבון/יועץ המס.
  • אינטגרציה עם מערכות עסקיות נוספות – הנהלת חשבונות דיגיטלית משתלבת בקלות עם מערכות חיוניות אחרות לניהול עסקים. כך למשל, מערכת הנהלת החשבונות שלנו בריווחית פועלת בסינרגיה עם מערכות סליקת כרטיסי אשראי, אפליקציות מסופונים לניהול אנשי מכירות וסוכני שטח, תוכנת שכר, מערכת לניהול קשרי לקוחות – CRM ועוד. שילוב זה מבטיח מידע עקבי ומדויק בכל הפונקציות העסקיות, זרימת עבודה חלקה ועבודה במינימום ממשקים.

הנהלת חשבונות דיגיטלית מייצגת אפוא שינוי פרדיגמה ומחוללת מהפכה באופן שבו עסקים מנהלים את המידע הפיננסי שלהם. על ידי רתימת טכנולוגיות מתקדמות עסקים יכולים לשפר את היעילות, הדיוק ותהליכי קבלת החלטות. בעזרת מערכות מתקדמות אלו ניתן לנהל סיכונים בצורה יעילה יותר, להסתגל לשינויים ולהשיג הצלחה עסקית גדולה יותר.

הנהלת חשבונות דיגיטלית חכמה לעסקים מבית ריווחית

עברו להנהלת חשבונות דיגיטלית של ריווחית ותיהנו ממעטפת של פתרונות מתקדמים לניהול עסק בממשק אחד ואחיד.

  • מערכת הנהלת חשבונות דיגיטלית.
  • הפקת חשבוניות, קבלות, הזמנות עבודה ועוד במהירות ובקלות.
  • מגוון מסמכים חשבונאיים ועסקיים חתומים בחתימה דיגיטלית מאומתת.
  • סליקת כרטיסי אשראי במגוון כרטיסי אשראי ומטבעות באמצעות ICREDIT.
  • מערכת ERP לניהול עסק הכוללת מעקב אחר הוצאות העסק, הכנסות ועוד.
  • מערכת דוחות משוכללת המציגה תמונה עדכנית של מצב העסק.
  • מערכת תמיכה טלפונית מקצועית במרכז שירות שבו עובדים כ-100 נציגים שעברו הכשרה חשבונאית מקיפה ועומדים לשירותכם, גם בתקופת הניסיון.

הצטרפו לחודש ניסיון חינם בריווחית – מערכת ניהול עסק והנהלת חשבונות דיגיטלית



Mask Group-3

צרו קשר

יש לכם שאלה? אנחנו כאן בשבילכם.
השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.

Mask Group-3

הודעתך נשלחה תודה

ניצור איתך קשר בהקדם